Informacje o sprzedawcy:
Centrum Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej i Psychoterapii Relacja Karolina Drelich
Adres: Aleja Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin
tel 600037776
NIP: 2810001133
REGON: 363979066
NR KONTA BANKOWEGO: ING Bank Śląski 70 1050 1559 1000 0092 5646 3291
Cena i waluta: brutto, złoty
Opis usług: w zakładkach na stronie
Informacja o dostępnych formach płatności: gotówka, przelew, terminal płatniczy, Dotpay
Brak kosztów dostawy – usługa wykonywana na miejscu w gabinecie terapeuty lub za pomocą bezpłatnych aplikacji umożliwiających bezpieczne połączenie internetowe
Rejestracja on-line:
Rejestracji i płatności on-line można dokonywać tylko i wyłącznie, gdy wybieracie Państwo konsultację lub inną formę pomocy świadczoną przez neuropsychologa i psychoterapeutę – Karolinę Drelich.
Pozostali specjaliści oferujący swoje usługi na stronie www.relacjaszczecin.pl prowadzą niezależną praktykę specjalistyczną i współpracują z gabinetem na zasadzie umowy B2B, a co za tym idzie samodzielnie dokonują rejestracji swoich pacjentów i prowadzą własne rozliczenia księgowe. Ponoszą pełną odpowiedzialność za jakość świadczonych usług.
Regulamin:
- Rodzaj i zakres świadczonych usług:
– W gabinecie Relacja udziela się następujących form pomocy: psychoterapia, porada i konsultacja psychologiczna, diagnoza psychologiczna, terapia psychologiczna dziecka, diagnoza i terapia neuropsychologiczna, metoda Tomatisa – trening słuchowy, socjoterapia, trening umiejętności społecznych.
– Zakres usług zależny jest od potrzeb klienta, jest ustalany indywidualnie.
– Należy pamiętać, iż w przypadku usługi adresowanej do osób niepełnoletnich w pierwszym spotkaniu ze specjalistą muszą uczestniczyć rodzice dziecka (oboje) lub opiekunowie prawni Pierwsza konsultacja obywa się bez udziału dziecka. Jest to czas na zebranie wywiadu i dobór metody pracy do potrzeb dziecka.
- Dostępne formy płatności, dostawy:
W gabinecie można dokonywać płatność gotówką, przelewem, z użyciem terminala płatniczego i Dotpay.
Klient nie ponosi kosztów dostawy – usługi wykonywane są na miejscu w gabinecie terapeuty lub za pomocą bezpłatnych aplikacji umożliwiających bezpieczne połączenie internetowe (w tym przypadku klient musi posiadać dostęp do Internetu).
- Termin realizacji zamówienia:
– Usługi realizowane są w terminie wskazanym w rejestratorze internetowym lub w innym terminie określonym za porozumieniem klienta i terapeuty przy pomocy innego nośnika komunikacji: email, telefon, komunikator internetowy. Gabinet nie prowadzi rejestracji nowych pacjentów w siedzibie.
– Po dokonaniu rezerwacji terminu klient zobowiązany jest dokonać opłaty za 1 wizytę za pomocą Dotpay, lub przelewem tradycyjnym (w tytule proszę wpisać datę konsultacji, imię i nazwisko konsultowanego).
– Po dokonaniu opłaty termin wizyty zostaje zatwierdzony przez specjalistę.
– Brak wpłaty w przeciągu 24h od momentu dokonania rezerwacji terminu skutkuje anulowaniem rejestracji.
– Rezerwacje odwołane poniżej 24 h przed ustalonym terminem są w pełni płatne i nie podlegają zwrotowi.
– Kolejne wizyty mogą byś rezerwowane i opłacane w gabinecie specjalisty – po podpisaniu stosownego kontraktu regulującego warunki współpracy specjalisty i klienta.
- Ewentualne ograniczenia w realizacji usług:
Realizacja usługi może nie odbyć się z nagłych przyczyn niezależnych od terapeuty – w tej sytuacji terapeuta zobowiązuje się dokonać klientowi zwrotu poniesionych kosztów za umówioną usługę – jeśli zapłacił przed sesją.
W gabinecie zainstalowano szybkie łącze internetowe, jednakże terapeuta nie ponosi odpowiedzialności za jakość połączenia internetowego. Klienci, którzy nie mają warunków do prowadzenia rozmowy on-line proszeni są o umówienie wizyty w gabinecie terapeuty.
- Polityka zwrotów w tym prawo do odstąpienia umowy:
Koszty usługi podlegają zwrotowi tylko i wyłącznie, gdy usługa się nie odbyła a klient o nieobecności poinformował na 24 h przed terminem realizacji zaplanowanej usługi lub gdy realizacja usługi została odwołana przez terapeutę. Zmiana terminu rejestracji możliwa jest najpóźniej na 24 h przed umówionym spotkaniem. Rezerwacje odwołane lub przeniesione na kolejny termin poniżej 24 h przed ustalonym terminem są w pełni płatne i nie podlegają zwrotowi.
- Tryb składania i rozpatrywania reklamacjiReklamacji podlega transakcja płatnicza w sytuacji, gdy poprana kwota nie jest adekwatna do kosztów wynikających z cennika usług. O takiej sytuacji klient informuje właściciela gabinetu na piśmie lub poprzez e-mail. Właściciel ocenia zasadność reklamacji w przeciągu 7 dni a następnie na piśmie ustosunkowuje się do reklamacji. Jeśli reklamacja okazuje się być zasadna środki wynikające z nadpłaty są zwracane w przeciągu 24 h od momentu przekazania decyzji w sprawie reklamacji klientowi.W sytuacji, gdy klient dokonał płatności w formie przelewu tradycyjnego a wymagana kwota nie wpłynęła na konto bankowe właściciela gabinetu klient zobowiązany jest dostarczyć potwierdzenie dokonania przelewu na piśmie w przeciągu 7 dni od momentu poinformowania klienta o braku wpływu środków pieniężnych za wykonaną usługę. Właściciel gabinetu nie ponosi odpowiedzialności za błędy w przelewie leżące po stronie klienta. Aktualne dane na temat nr konta, na które należy uiścić zapłatę znajdują się na stronie internetowej. W sytuacji dokonania nadpłaty, kwota nadpłaty zostaje zwrócona na konto bankowe, z którego dokonano przelewu.
Usługi wykonane w gabinecie i sesje on-line nie podlegają reklamacji. Psycholog dokłada starań aby pomoc udzielana była w sposób profesjonalny z zachowaniem merytorycznych standardów i zgodnie z kodeksem etycznym zawodu. Posiada kompetencje i doświadczenie gwarantujące wysoki poziom usług. Subiektywna ocena pacjenta co do wartości udzielonej pomocy nie jest podstawą do dochodzenia zwrotów kosztów. W sytuacji, gdy klient ma zastrzeżenia co do usług udzielanych przez specjalistę może dochodzić swoich spraw na drodze cywilnej.
- Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną:
Warunki płatności, zwrotów kosztów za konsultacje jednorazowe są określone w niniejszym regulaminie. W przypadku terapii długoterminowych klient otrzymuje kontrakt terapeutyczny na e-email lub w formie papierowej i po zapoznaniu się z zasadami kontraktu i ich akceptacji podpisany egzemplarz odsyła/przekazuje terapeucie.
- Zasady gwarancji i rękojmi:
Specjalista posiada wykształcenie poświadczone dyplomem, bogate doświadczenie zawodowe. Zrzeszony jest w Polskim Towarzystwie Psychoterapii Psychodynamicznej. Podlega pod Sąd Koleżeński.Psychoterapeuta poddaje oferowane i zatwierdzone przez pacjenta usługi procesowi superwizji za wiedzą i zgodą pacjenta (zawartą w kontrakcie terapeutycznym), zapewniając pacjentowi anonimowość (w trakcie superwizji, superwizora obejmuje tajemnica zawodowa.
- Wskazanie produktów dla których odstąpienie od umowy będzie niemożliwe:
Odstąpienie od umowy jest niemożliwe w przypadku wszystkich zaplanowanych i umówionych usług – poniżej 24 h w przypadku konsultacji jednorazowych. Odstąpienie od umowy w przypadku usług wykonywanych systematycznie i długoterminowo reguluje kontrakt lub umowa z klientem zawierana na piśmie w trakcie konsultacji w gabinecie specjalisty. - Polityka prywatności:Centrum Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej i Psychoterapii Relacja Karolina Drelich szanuje i przestrzega prawa pacjentów i klientów do prywatności. Poniżej znajdują się informacje istotne dla pacjentów i klientów na temat tego, w jaki sposób są gromadzone, przetwarzane i wykorzystywane informacje oraz w jaki sposób centrum dba o ochronę danych osobowych.Polityka Cookies (zakładka na stronie)
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE z 4.5.2016 L119) (RODO, zwane dalej “RODO”) informuję, iż: Administratorem danych osobowych pacjenta jest Centrum Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej i Psychoterapii Relacja Karolina Drelich, zwany dalej “psychoterapeutą”.
- W sprawach związanych z danymi należy kontaktować się osobiście lub telefonicznie pod numerem 600037776 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej drelichkarolina@wp.pl .
- Dane pacjenta będą przetwarzane w celu:
- w celu zawarcia i wykonywania umowy o prowadzenie psychoterapii lub innych usług świadczonych przez psychoterapeutę, co jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest pacjent lub do podjęcia działań na jego żądanie osoby, przed zawarciem umowy – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
- dane szczególnych kategorii (tzw. dane wrażliwe, w tym takie jak dane o stanie zdrowia, stosowanej obecnie lub w przeszłości farmakoterapii, informacje o korzystaniu obecnie lub w przeszłości z konsultacji u specjalistów z różnych dziedzin, informacje biograficzne dotyczące pacjenta oraz jego rodziny, istotne dla powodzenia realizacji ustalonych usług – np.: o pochodzeniu, rodzinie,) będą przetwarzane na podstawie udzielonej przez pacjenta zgody, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w celu należytej realizacji usługi przez psychoterapeutę.
- Dane osobowe pacjenta mogą zostać udostępnione:
- podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie administratora, np. zewnętrznemu podmiotowi prowadzącemu księgowość na rzecz administratora, dostawcy usług hostingowych w zakresie poczty elektronicznej, innym podmiotom świadczący usługi na rzecz administratora;
- innym ustalonym z pacjentem specjalistom prowadzącym leczenie pacjenta (np.: psychiatra) lub podmiotom – również w zakresie danych wrażliwych, o ile została wyrażona zgoda w tym zakresie.
- Dane osobowe pacjenta nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej.
- Dane będą przechowywane przez okres 3 (jeżeli nie została wystawiona faktura imienna na rzecz pacjenta) lub 5 lat (jeżeli została wystawiona faktura imienna na rzecz pacjenta) od zakończenia wykonania umowy.
- Pacjent posiada prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prawa te przysługują w sytuacjach określonych przez przepisy RODO oraz ustaw krajowych.
- Pacjent ma prawo wniesienia skargi, gdy uzna że przetwarzanie jego danych narusza przepisy rozporządzenia. Psychoterapeuta ma obowiązek do ustosunkowania się do skargi w ciągu 30 dni od momentu wniesienia skargi. W sytuacji, gdy psychoterapeuta uzna ją za uzasadnioną z punktu widzenia rozporządzenia, albo pacjent to udowodni, psychoterapeuta ma obowiązek dostosować uzasadnione nieprawidłowości w procedurach przetwarzania danych, zgodnie z wytycznymi rozporządzenia.
- Pacjent ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych narusza przepisy.
- Podanie przez pacjenta danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości rzetelnego wykonania stosownej usługi oraz z brakiem możliwości realizacji usługi przez psychoterapeutę. Odmowa podania danych wrażliwych może mieć wpływ na jakość świadczonej usługi.
- Pacjent może wycofać zgodę poprzez osobiste złożenie wycofania zgody lub poprzez przesłanie jej na adres korespondencyjny psychoterapeuty.
- Podane dane nie będą profilowane ani poddawane procesom automatyzowanego podejmowania decyzji.
Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
