• psycholog, psychoterapeuta
  • tel. 501 140 117

mgr psychologii o specjalności klinicznej, terapeuta, trener rozwoju osobistego. Na co dzień zajmuje się wsparciem i pomocą psychologiczną oraz psychoterapią osób dorosłych i młodzieży,prowadzi warsztaty i szkolenia rozwojowe.

Ukończyła zaawansowane szkolenie w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
kurs Terapii Poznawczo-Behawioralnej osób dorosłych, kursy Racjonalnej Terapii Zachowania, szkolenie w interwencji kryzysowej, a także liczne warsztaty w obszarze Porozumienia bez Przemocy. W zakresie psychoterapii szkoliła się w Medycznym Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie psychosomatyki i somatopsychologii, pedagogiki ogólnej i szkolnej oraz oligofrenopedagiki, a także liczne kursy i szkolenia w zakresie terapii dzieci
i młodzieży.

W swojej pracy integruje różne nurty i podejścia, przy czym przede wszystkim stosuje podejście poznawczo-behawioralne i terapię skoncentrowaną na rozwiązaniach.

Pracuje z osobami, które zmagają się z rożnego rodzaju trudnościami życiowymi:

  • doświadczają zaburzeń nastroju (smutek, przygnębienie, złość, poczucie winy, depresja)
  • doświadczają lęku i niepokoju
  • borykają się z niską samooceną, brakiem pewności siebie, niskim poczuciem własnej wartości
  • odczuwają dolegliwości somatyczne o podłożu emocjonalnym
  • doświadczają silnego stresu oraz trudności w jego opanowaniu
  • mają poczucie wypalenia zawodowego
  • mają trudności w komunikowaniu się i budowaniu satysfakcjonujących, zdrowych relacji (partnerskich, społecznych)
  • doświadczają kryzysu po stracie (rozwód, rozstanie, śmierć osoby bliskiej)
  • doświadczają trudności związanych z przewlekłą chorobą somatyczną (np. nadciśnienie, choroby dermatologiczne, choroby nowotworowe)
  • doświadczają trudności związanych z chorobą/zaburzeniem psychicznym lub somatycznym u osoby bliskiej
  • doświadczają trudności związanych z wychowaniem i opieką nad dzieckiem
  • czują się samotne

i chciały by:

  • poczuć się lepiej
  • poprawić jakość swojego życia
  • zrozumieć przyczyny odczuwanych dolegliwości
  • lepiej poznać swoje potrzeby i konstruktywnie zarządzać swoimi emocjami
  • wprowadzić w życie zdrowe, pozytywne rozwiązania
  • nauczyć się panowania nad emocjami
  • nauczyć się zdrowych metod radzenia sobie ze stresem
  • ulepszyć swoje relacje z innymi i budować satysfakcjonujące związki
  • zdrowo komunikować się
  • popracować nad rozwojem osobistym